Arhivă pentru 27 mai 2008

Ganduri de campanie

Suntem deja pe ultima suta de metri a perioadei dedicate campaniei electorale. O campanie solicitanta, dar si interesanta, in care am descoperit oameni adevarati, precum si probleme noi, o campanie in care am fost pus in ipostaze inedite, dar care a contribuit pe deplin la  experienta mea de candidat.

Mi-am dat seama ca oamenii nu vor vorbe, si ca profilul electoratului nu este asa cum reise din sondaje. Oamenii simpli chiar stiu ce vor de la viitorul lor primar. De asemnenea sunt constienti ca votul lor conteaza, si cred cu tarie ca intotdeauna se poate schimba ceva. Votul lor, reprezinta arma cu ajutorul careia stabilesc persoana pe care o considera ca fiind cea mai buna sa le reprezinte interesele.

Ma bucur ca evoluam ca si simt civic, si ca dam dovada pe zi ce trece ca avem cultura electorala, si, deopotriva, suntem responsabili pentru deciziile noastre.

Doar asumandu-ne un vot responsabil, ne putem influenta viitorul in bine.

Totul depinde de noi!!!


mai 2008
L M M J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Despre mine

Tanar. Ambitios. Capabil. Responsabil.

Categorii

Comentarii recente

dragos la Bine v-am gasit!
jarpalau daniel la Prin municipiu
maria la O zi istorica
ciprianpericleanu la Bine v-am gasit!
nelu la Bine v-am gasit!

Blog Stats

  • 262.138 hits