Bine v-am gasit!

Am reuşit în cele din urmă să-mi fac blog!
Sper să nu fie unul plictisitor şi să reuşesc să captez atenţia prin alegerea unor subiecte de discuţii cât mai interesante. O sa încerc să lansez ca teme de dezbatere subiecte cât mai diversificate, poate chiar controversate, în speranţa găsirii nu a unor adevăruri absolute, ci poate a unor solutii pentru  rezolvarea problemelor cu care se confrunta orasul nostru, Tulcea.
De asemenea  astept din partea voastra, a celor pe care sper sa ii conving sa-mi citeasca  acest blog, păreri sincere şi pertinente.  Promit, inca de pe acum, ca veti avea din partea mea toata sinceritatea si buna credinta, de care, am pretentia sa cred, ca am dat dovada si pana acum.
Îmi place să observ ceea ce este important intr-o societate, aşa cum este România post-decembristă, să înţeleg modul cum sunt percepute „realităţile” cotidiene de către noi cei implicaţi de zi cu zi în aceste evenimente, chiar şi ca spectatori. Dar de fapt, tocmai asta încerc să nu fiu – un simplu spectator.
Consider ca noi, ca şi simpli cetăţeni sau chiar candidati, putem şi trebuie să ne exprimăm opinia în legătură cu subiectele de interes public,  nu numai pentru a fi informaţi şi pentru a înţelege ceea ce se întâmplă în jurul nostru, ci si pentru a oferi solutii viabile, si atat de necesare, pentru a asigura un trai decent tulcenilor!
Să-i dăm drumul!!!
 

6 Responses to “Bine v-am gasit!”


  1. 2 cosmin botoc Mai 6, 2008 la 4:49 pm

    salve mane … succes … shi ashtept sa ma chemi la un pescuit in delta😀

  2. 3 oana V Mai 12, 2008 la 8:50 pm

    de ce pana acum nu ai aparut sa ne spui ce ganduri ai, crezi ca un 2 saptamani ai sa te faci cunoscut? sau este un blog de alegeri, de pacaleala. ce-ai condus la viata ta inafara de ce citeam in presa – o spalatorie. da-mi 3 argumente sa te votez. multumesc!

  3. 4 nelu Mai 13, 2008 la 8:58 pm

    ciprian eu sunt de acord cu tine team ascultat toate discursurile dar anul acesta nu prea esti cunoscut……….sa speram ca tineretul va vi alaturi de tine.MULTA BAFTA !!!!!!!!!! vericule

  4. 5 ciprianpericleanu Mai 15, 2008 la 8:18 pm

    @oana

    Motivul pentru care mi-am facut blog nu are nici o legatura cu faptul ca asa voi fi mai cunoscut, pentru ca, personal, nu cred ca acesta va fi efectul acestui blog.
    Intr-o alta ordine de idei conceptul de blog presupune ideea de a avea un jurnal online. Iata, acesta este jurnalul meu, prin intermediul caruia oamenii ma pot descoperi asa cum sunt!

    In ceea ce priveste „argumentele”, te las sa ma descoperi si sa ma urmaresti in cadrul campaniei electorale, alaturi de contracandidatii mei, si in functie de ce vei vedea, sa tragi linie si sa hotarasti care dintre noi ti se pare cel mai potrivit pentru a ajunge primarul orasului nostru.
    Tu decizi! Acesta este un drept pe care l-am castigat, cu atatea sacrificii in decembrie 1989. Sa nu-i dam cu piciorul!

    Mult succes!

  5. 6 dragos Mai 27, 2008 la 11:51 pm

    buna la toata lumea!ma numesc BRESUG DRAGOS si sunt alaturi de CIPRIAN pentru ca:m-am saturat de bosorogii de la primarie,m-am saturat de gropile si de mizeria din acest oras,m-am saturat sa vad copii jucandu-se printre masini in lipsa unor locuri de joaca,m-am saturat sa vad cu pe zi ce trece orashul este vandut(piatza civica),insa lucrul care ma doare cel mai tare este ca M-AM SATURAT CA ALTII SA ISI BATA JOC DE NOI TULCENII care cu siguranta MERITAM MAI MULT!!!asa ca tulceni treziti-va si haidetzi sa schimbam ceva pentru orasul nostru,pentru copiii nostri,pentru VIITORUL NOSTRU!va multumesc!!


Lasă un răspuns

Aprilie 2008
L M M M V S D
    Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Despre mine

Tanar. Ambitios. Capabil. Responsabil.

Categorii

Comentarii recente

dragos pe Bine v-am gasit!
jarpalau daniel pe Prin municipiu
maria pe O zi istorica
ciprianpericleanu pe Bine v-am gasit!
nelu pe Bine v-am gasit!

Blog Stats

  • 204,374 hits

